In het service & support contract worden afspraken vastgelegd over de beschikbaarheid t.b.v. issues en kleine wijzigen (niet meer dan 4 uur per issue) door te voeren. Zie het als onderstroom van werkzaamheden waarmee de site in de lucht blijft (basishygiëne). Onder deze overeenkomst vallen niet de responstijd en niet tijd die nodig is voor het oplossen van een verzoek. Hiervoor is al dan niet een Service Level Agreement afgesloten.
Wanneer Service & Support wordt afgenomen ontvang je instructies over hoe je ons kunt bereiken. Ook richten wij een issue-tracking systeem in waarin je wijzigingen, bugs en eventuele nieuwe wensen kunt plaatsen. Zo hebben we alles op één plek en kunnen op de afgesproken momenten de belangrijkste zaken oppakken.
Bij een wijzigingsverzoek of verzoek tot doorontwikkeling gaan we als volgt te werk:
De te reserveren tijd stemmen we af voordat we starten met de werkzaamheden. In basis kan je uitgaan van 100 uur per website en 200 uur per webapplicatie per jaar. We zullen de benodigde tijd in de gaten houden en zo nodig voorstellen doen voor aanpassing.
* Wanneer dit product gecombineerd wordt met andere producten geldt de korting van de optelsom van uren.
Wanneer je 100 uur afneemt, om bijvoorbeeld Service & Support te ontvangen voor één website, krijg je 2.5% korting op die 100 uur. Wanneer je twee websites bij Pixelpillow laat beheren neem je totaal daarmee 200 uur af per jaar en ontvang je daarom 5% korting. Zie hieronder een rekenvoorbeeld: