Bedankt voor je interesse in onze dienstverlening. Op deze pagina leggen we je uit waar we voor staan, hoe we werken en wie we zijn. Zo krijg je – als het goed is – een beter beeld of Pixelpillow dé digitale partner in crime is voor jouw organisatie.
Neem een kijk in ons kantoor in het hart van Zwolle. De vibe is altijd ontspannen, het park is om de hoek en we hebben heerlijke koffie.
We werken altijd binnen budget, zodat je niet terug hoeft naar je manager of directeur. Gaan we er toch overheen?
Dan zijn de kosten van meerwerk voor onze rekening.
Met dit team van specialisten helpen je jou en je klanten aan een gebruiksvriendelijk digitaal product. Tijdens het maken van een plan van aanpak voor het project bepalen de samenstelling van het team, en krijg je een contactpersoon toegewezen die gedurende het project het aanspreekt punt is.
We willen weten wat jij voor ogen hebt. Wat je gebruikers willen. Wat werkt. Daarom verzamelen we eerst data — in de vorm van interviews en ander onderzoek — en gaan we dan pas starten met ontwerpen en bouwen. Daarom noemen we ons ook wel een UX Bureau.
We werken nooit ad hoc. De uitdaging is altijd om duurzame, schaalbare oplossingen te maken die lang mee kunnen, en die een solide en flexibele basis vormen waar in de toekomst op verder gebouwd kan worden.
Wij houden ervan om echt samen te werken met onze opdrachtgevers, omdat onze klanten ontzettend veel weten. Niet dat we onszelf onderschatten, maar die domeinkennis is voor ons heel belangrijk. Zeker in de fase waarin de eerste ideeën ontstaan. Daarom trekken we veel samen op: onze opdrachtgevers en wij.
Wij zijn makers. Strategisch denken doen we ook, graag zelfs. Maar een idee moet bij ons wel direct vorm krijgen. Daarom gaan we direct aan de slag. Met onze handen. Even een prototype maken, testen met een tooltje.
Omdat je niet geholpen bent met trucjes of vluchtig resultaat, maar met oplossingen waar je lange tijd mee vooruit kunt.
Wij werken van 9 tot 5. En daar zijn we trots op. We willen het patroon doorbreken van ‘altijd aan’. Dat werkt toch niet joh. Wij werken hard, maar efficiënt. Door ervoor te zorgen dat mensen zich kunnen concentreren op hun werk. Door marges aan te houden in de planning. En dan houd je kostbare tijd over. Voor het gezin, vrienden, familie. Iedereen gelukkig.